יום שבת, 7 בספטמבר 2013

אילו מקומות עבודה מועדפים בארה"ב ניתן למצוא?

מי מאיתנו לא שמע על עבודה בחו"ל? עבודה בארצות הברית היא עבודה בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות ומציעה לצעירים מגוון אטרקציות. מהם מקומות העבודה הפופולריים בארצות הברית- על כך במאמר שלפניכם.

ארצות הברית נחשבת ליעד מבוקש בקרב אנשים צעירים המעוניינים להגיע אליה למטרות עבודה. ארצות הברית לא רק נחשבת לבת הברית של ישראל' אלא גם למקום בו הישראלים יסתדרו וירגישו כמו בבית. אחת העבודות המבוקשות בארצות הברית היא עבודה בעגלות כלומר' עבודה של מכירות מוצרי ים המלח, מחליקי שיער ומוצרי איפור וקוסמטיקה. עבודה בארצות הברית מאפשרת ליצור קשרים חדשים וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לארצות הברית להציע.

ניו יורק

אם תל אביב נחשבת לעיר ללא הפסקה אז ניו יורק נחשבת לעיר הגדולה והמסקרנת. לא מעט סדרות טלוויזיה צולמו בניו יורק ואפשרו לאנשים הצצה לעיר שאף פעם לא ישנה. כך למשל' סדרת הטלוויזיה "סקס והעיר הגדולה" ששודרה בערוץ 2 פתחה את התיאבון לנשים צעירות המגיעות לניו יורק לעבודה אחרי צבא ומבקשות לטעום מהחיים המיוחדים של תושבי העיר.

בניו יורק תמיד יש מה לעשות, החל מישיבה במסעדות ועד לבילוי בקולנוע לאחר שעות העבודה. ישראלים המגיעים לניו יורק בחיפוש אחר עבודה מחפשים ליהנות ממנה ולהרגיש כמו בבית. בניו יורק ניתן ללכת שעות רבות ולהרגיש בבית, כי אחרי הכל ניו יורק היא עיר של מהגרים ולכן ניתן לשמוע תוך כדי הליכה אנשים מדברים בשלוש שפות.
בניו יורק תמיד יש עניין להישאר שם ולא לעזוב. מקומות העבודה בניו יורק לצעירים רבים והם יכולים למצוא את עצמם מחליפים עבודת בתדירות גבוהה. עבודה במקום כמו קניון מאפשרת  להגיע לקהל יעד רחב יותר.

עבודה בלוס אנג'לס

אם הזכרנו את ניו יורק אז לוס אנג'לס או כפי שהיא ידועה עיר המלאכים נחשבת למקום מבוקש לא פחות. מדובר בעיר השנייה בגודלה בארצות הברית- אחרי ניו יורק. העיר מרכזת לא מעט תחומי עבודה המאפשרים לצעירים המגיעים אליה להשתלב כגון מכירה בקניונים או מלצרות. אנשי עיר המלאכים נהנים מתדמית קלילה ולא מחייבת, דבר המאפשר לצעירים המגיעים לעבודה בעיר לבלות ולעבוד "קצת אחרת"

למידע נוסף אודות עבודה בארה"ב לחצו על התמונה ועברו לאתר שלנו


אין תגובות: